Cum configurez datele despre firma mea?

Cum configurez datele despre firma mea?

< Back
You are here:

Sectiunea este disponibila la:
Facturi > Setari > Setari firma

La prima accesare a programului vi se va solicita o configurare a datelor despre firma dumneavoastra, date esentiale pentru intocmirea corecta a facturilor. In situatia in care datele introduse nu sunt complete, la fiecare accesare ulterioara a programului pe ecran va aparea mesajul „Inca nu ti-ai completat datele firmei. Pentru personalizare acceseaza Setari firma”.

Pentru configurarea datelor firmei dumneavoastra este necesar sa accesati Setari – Setari date firma

In fereastra „Setari date firma” trebuie introduse urmatoarele date de identificare ale firmei dumneavoastra:

  • Denumirea firmei – numele firmei dumneavoastra.
  • CIF – Codul de identificare fiscala – Daca firma dumneavoastra este platitoare de TVA in fata codului numeric apare particula RO. Daca firma nu este platitoare de TVA, codul numeric apare fara particula RO.
  • Nr Registru Comertului – Numarul de inregistrare in Registrul Comertului este specific doar pentru clientii persoane juridice. Un numar de identificare corect are formatul [JCF]nn/mmmmmm/aaaa, adica poate incepe cu J, C sau F, << nn >> reprezinta un numar din maxim 2 cifre, << mmmmmm >> reprezinta un numar din maxim 6 cifre, iar << aaaa >> reprezinta un an valid.
  • Sigla – emblema care va aparea pe documentele tale
  • Sigla fundal – emblema care va aparea pe fundalul documentelor tale
  • Date firma – in acest camp puteti sa introduceti umratoarele date despre firma dumneavoastra: sediul/adresa, capitalul social, numarul contului bancar si banca la care este deschis contul bancar, adresa de e-mail si site-ul precum si orice alte informatii le considerati de interes.
  • Indice TVA – daca firma dumneavoastra este platitoare de TVA aici trebuie sa alegeti cota de TVA pe care aceasta o aplica.
  • TVA la incasare – daca firma dumneavoastra plateste TVA-ul la incasare.
  • Neplatitor TVA – daca firma dumneavoastra nu este platitoare de TVA bifati aceasta casuta.

Ulterior setarii datelor despre firma dumeavoastra este necesar sa configurati datele despre persoana care emite factura. Ve-ti face aceasta accesand Setari – Setari persoana facturare.

In fereastra „Setari persoana facturare” trebuie introduse urmatoarele date de identificare ale persoanei care a emis factura si vor aparea pe fiecare factura emisa de acesta:

  • Nume:  Acest camp se completeaza cu numele persoanei care emite factura.
  • CNP: Se completeaza Codul Numeric Personal al persoanei care emite facturi de pe contul curent
  • Buletin: Se completeaza seria si numarul buletinului persoanei care emite facturi de pe contul curent
  • Comision: Se completeaza cu marja de profit aplicata de firma la pretul de achizitie al produsului/serviciului. Acest comision va fi aplicat automat de aplicatie in momentul vanzarii. Acest comision nu se va mai aplica daca pentru clientul respectiv a fost stabilita o alta marja.

Aceste date sunt specifice fiecarui utilizator.

Datele vor fi trimise catre serverele noastre printr-o conexiune securizata HTTPS.

 

Dupa autentificare, vei putea defini in sistem ceilalti utilizatori ai firmei care folosesc EasyBill. Numarul utilizatorilor permis este in conformitate cu specificatiile abonamentului ales.

Pentru aceasta este necesar sa parcurgi urmatorii pasi:

  1. Mergi in meniul Setari
  2. Selecteaza sectiunea Setari utilizatori
  3. Completeaza formularul “Adauga utilizator”

La finalul operatiunilor de mai sus, pentru ca datele introduse sa fie retinute de catre program este necesar sa apesi butonul „Salveaza date”.

facturi-date-firma